Filippa △

Direktlänk till inlägg 23 juni 2013

Kul med åsikter.

Av Filippa - 23 juni 2013 10:10

Hej. Jag har nu loggat in och sett att jag faktiskt fått lite frågor, men skicka gärna fler. <3

Sen har jag även kollat igenom de kommentarer jag fick igår angående inlägget jag skrev om Larry. 


Så nu kan jag göra detta klart för er; Inlägget är inte mina ord, utan jag kopierade texten. Jag vet inte om allt är 100% sant, vilket just nu är omöjligt att veta. Vi, deras fans eller andra människor, ska inte lägga oss i deras beslut. Det är deras liv, inte vårat. Jag tål kritik på det jag skriver, så fortsätt med era åsikter.

Jag la ut texten här på bloggen eftersom att jag fått frågor från några personer ifall jag visste något om detta. 


Men ja, det var väl egentligen det. 

Jag kände att jag ville uppdatera bloggen, uppmana er att skicka lite frågor. Lite unika och kreativa frågor skadar inte.

Men ja, ses senare.

 

 
 
Ingen bild

1D

23 juni 2013 11:57

hej vilken fin blogg du har :) besök gärna min blogg liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplatsen.se

Filippa

23 juni 2013 13:01

Tack, detsamma.:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa - 16 oktober 2013 12:32

Filippaeklund.forme.se

Av Filippa - 15 oktober 2013 20:11

Känns som jag behöver en nystart, så jag byter till en annan sida. filippaceklund.forme.se Där kan ni nu hitta mig, har ni några frågor skicka ett mejl till; blubbbook@gmail.com Så hoppas jag att ni läser min nya blogg!!! ...

Av Filippa - 10 oktober 2013 14:07


Så, jag började lyssna på någon mix på 8tracks tidigare. En liten One Direction mix, med delar får xfactpr, video diaries och några låtar de har gjort, och det ända som kom upp i mitt huvud var, att en dag så kommer det ta slut. One Direction kommer ...

Av Filippa - 7 oktober 2013 20:59

Helloj Just nu sitter jag i soffan nyduschad och med en fin ansiktsmask på, känner mig såhär lagom vacker medan jag kollar på tv med familjen. Men ja, jag har inte haft tid att blogga under helgen, så tänkte berätta lite nu! I fredags så hade vi...

Av Filippa - 2 oktober 2013 19:03

Bloggaren ✖

 Hallå Hallå!

Mitt namn är Filippa. Jag är en halvgalen trettonåring som åker longboard, spelar gitarr och spenderar för mycket tid framför Tumblr.

Jag lyssnar alltid på musik, det är sällan du ser mig utan hörlurar i öronen. Jag lyssnar mucket på One Direction, THe Script, Bastille och Avicii.

 

Jag har en förkärlek till iste, prästkragar och Sherlock Holmes.

 

Twitter: FliiiC

Instagram: fliiic

blubbbook.tumblr.com

hipstuhrhaz.tumblr.com

Ställ era frågor nedanför ✖

111 besvarade frågor

Tidigare år

Translate the blog.




Ovido - Quiz & Flashcards