Filippa △

Direktlänk till inlägg 22 juni 2013

Frågestund + vlogg?

Av Filippa - 22 juni 2013 22:26

Så, jag har kommit på en video som första vloggen. Whiii!

Eller tja, det beror på.


Jag tänkte ha en frågestund. Ni får fråga saker om allt som har med.. ja, typ mig att göra. Typical frågestunds saker. 

Så ska jag svara på detta i en video senare. 

Ni får fråga fram tills lördagen den 29 Juni, sen ska jag göra en vlogg! :3

 
 
Ebbaalexandra

Ebbaalexandra

22 juni 2013 22:46

Några frågor bara haha.

Favorit färg?
Vilken är den bästa låten från både TMH OCH Up all night albumen?
Favorit film?
Har du sett 1D dokumäntererna?
Favorit låt ut över?
När blev du Directioner?

Kram<3

http://stiich.blogg.se

 
alicia

alicia

22 juni 2013 22:48

Heej! tänkte ställa en fråga... höhö
Vad är ditt största intresse? :)
Kram!

http://fames.se/matildaalicia

 
Ingen bild

Ajlinda

23 juni 2013 10:00

Om du skulle bo utomlands i vilket land skulle det vara och varför?
Vad tycker du om mig?
Vad är din största dröm?
Om du fick förändra en sak i världen. Vad skulle det vara då?
Vans eller Converse?
Gitarr eller Piano?
Choklad eller glass?
Sommar eller vinter?
Mobil eller dator?
Sola eller bada?

 
Ingen bild

Directioner!

23 juni 2013 20:47

Hur länge haru gillat One Direction??:)

 
Emilia

Emilia

24 juni 2013 16:21

Gillar du Justin Bieber? :D

http://www.emiliafaltheim.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ella

29 juni 2013 14:32

Hur många syskon haru??:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa - 16 oktober 2013 12:32

Filippaeklund.forme.se

Av Filippa - 15 oktober 2013 20:11

Känns som jag behöver en nystart, så jag byter till en annan sida. filippaceklund.forme.se Där kan ni nu hitta mig, har ni några frågor skicka ett mejl till; blubbbook@gmail.com Så hoppas jag att ni läser min nya blogg!!! ...

Av Filippa - 10 oktober 2013 14:07


Så, jag började lyssna på någon mix på 8tracks tidigare. En liten One Direction mix, med delar får xfactpr, video diaries och några låtar de har gjort, och det ända som kom upp i mitt huvud var, att en dag så kommer det ta slut. One Direction kommer ...

Av Filippa - 7 oktober 2013 20:59

Helloj Just nu sitter jag i soffan nyduschad och med en fin ansiktsmask på, känner mig såhär lagom vacker medan jag kollar på tv med familjen. Men ja, jag har inte haft tid att blogga under helgen, så tänkte berätta lite nu! I fredags så hade vi...

Av Filippa - 2 oktober 2013 19:03

Bloggaren ✖

 Hallå Hallå!

Mitt namn är Filippa. Jag är en halvgalen trettonåring som åker longboard, spelar gitarr och spenderar för mycket tid framför Tumblr.

Jag lyssnar alltid på musik, det är sällan du ser mig utan hörlurar i öronen. Jag lyssnar mucket på One Direction, THe Script, Bastille och Avicii.

 

Jag har en förkärlek till iste, prästkragar och Sherlock Holmes.

 

Twitter: FliiiC

Instagram: fliiic

blubbbook.tumblr.com

hipstuhrhaz.tumblr.com

Ställ era frågor nedanför ✖

111 besvarade frågor

Translate the blog.




Ovido - Quiz & Flashcards