Filippa △

Direktlänk till inlägg 22 juni 2013

Larry Stylinson #Bravery

Av Filippa - 22 juni 2013 20:14

Eftersom att det har varit helt kalabalik för Larry shippers denna vecka, så tänkte jag snabbt ta upp allt. 

Elounor shippers?  Come at me bro!


*Harry har blivit 'outed'; Någon har avslöjat ens sexualitet för någon annan utan dens tillståndelse. En kille(vet inte vem) tweetade en bild på sig själv med en pratbubbla där det stod "I like willy", med the caption as "@harrystyles mad because I said it before you?" eller något åt det hållet.

* Vi har trendat 3 trender worldwive; #dontlethimgo, #louisdontlethimgo "is1DLarryRealOrFake. Vad dom handlar om, kommer nu;
 #dontlethimgo; Sam Mcarthy lade upp en låt som han och Harry hade gjort. Harry skrev det mest av den, LÄNK TILL LÅTEN FINNS LÄNGST NER.
#louisdontlethimgo; Folk säger att denna låt som Harry har skrivit, handlar om Larry. Jag, som är en Larry shipper, tycker det är självklart. eh. Dom tror att låten handlar om Harry som inte vill att Louis ska glömma och låta honom glida iväg. (side note; Sam har också kommenterat "He wont :)" som svar till ett fan som skrev "HARRY DONT LET HIM GO" på en youtube video av Dont let him go. js)
 #Is1DLarryRealOrFake; den säger nog mycket själv.

*Eleanor och Louis har gjort slut. Detta är confirmed, av en av självaste Louis' syster Lottie's nära vän; läs mer på hennes instagram: @louis_we_love_you

*Eleanor lämnade killarna i USA redan efter en dag hon varit där. coincidence? I think not.

*Eleanor och Louis slutade följa varandra på Twitter...

*För att sen följa varandra igen...

*För att till slut sluta följa varandra igen... I smell management.

*OCH NU FÖLJER DOM VARANDRA IGEN. GET UR SHIT TOGETHER MODEST

*Idag, eller igår, har dom spelat in en intervju där det sägs ska tas upp frågor om Larry; den kommer upp på måndag, länk till streaming; www.thebertshow.com/atlanta/

*Det ryktas om att Larry kommer komma ut tidigare än vi tror/än väntat. Redan i Augusti till och med!

*...Eller under Gay pride week. Vilken vecka vet jag inte, men jag vet att det finns till Juni, Juli, och i Augusti... Iallafall i England.

*Medan the Elounor break up hände, sa Elouor-shippers att dom shippade Larry från första början på Twitter... um nO DONT U DARE

*"Men hallå, Louis mamma sa ju att dom inte hade gjort slut på Twitter!" Ja, det sa hon. Eller? Modest! Management styr alla konton relaterat med antingen Louis eller Harry, kom ihåg det. Och en side note; "Johanna" svarade på tweeten 2-3 timmar efter den las upp... De är ganska svårt att hitta en sån tweet, eller hur?

Jag tro detta var allt, kommer troligen uppdatera denna tråd när jag kommer på något nytt. 
Inget bråk... Eller förresten... Jag bryr mig inte. 
Hun they gay. 

LÄNK TILL;
Don't let me go > http://www.youtube.com/watch?v=utYeSOIurGs

FÖLJ;
Lottie's nära vän som jag nämnde på Instagram; @we_love_you_louis

  

ALLT DETTA ÄR KANSKE INTE HELT SÄKERT TILL 100%!

ALLT AV DET ÖVER ÄR _INTE_ SKRIVET UTAV MIG.

 
 
Ingen bild

Directioner!

22 juni 2013 20:37

Vadå?! Har Louis gjort slut med Eleaor??! Neej isf.
Och vad var det med Harry och Louis de är väll inte tillsamans?? Och är du säker 100% på att allt är sant?

Kram xx

Filippa

22 juni 2013 20:39

Det finns många rykten och många bilder samt fler saker som tyder på att dem har gjort slut, ja.
Än så länge, eller vad jag vet, så ska inte Louis och Harry vara tillsammans. Än.
Jag har inte exakt 100% säker, det känns som att det är ganska omöjligt att vara säker till 100%, men vad jag har hört, så skulle mycket av det kunna vara sant.

 
Ingen bild

Jennifer

22 juni 2013 20:38

Jag läste att han har skrivit låten (med han där Sam Mcarthy)
Men han skrev det till hans vän som dog för något år sedan

Filippa

22 juni 2013 20:40

Jag har också hört det.
Men som en Larry Shipper, så ja. hehe.... Det finns otroligt många rykten och olika saker.

 
sissela

sissela

22 juni 2013 20:44

Jättefin blogg!

http://strawberryicecream.blogg.se

Filippa

22 juni 2013 20:45

Tack tack! :3

 
Ingen bild

Svenska1DLover

22 juni 2013 21:40

För det första, vad menas med Larry shipper? :o ( kanske lite efter men nån gång måste man ju fråga) Jag vet vad Larry står för men shipper?

Och det andra, det finns många foton på att Harry och Louis är tillsammans och jag har sett en video på youtube när en directioner som träffat Harry frågade om han och Louis dejtar och Harry nickade. Men den videon verkar gammal. Den måste inte va sann man kan ha trixat med den och med alla foton.. det finns en sak som heter photoshop. Jag har sett när Louis mamma sa att han och Eleanor inte gjort slut. Vem det? Dom kanske bara gör oss förvirrande eller så bråkar dom bara. Dom vill väll inte bara säga det offentligt. Men vi kommer få veta, nån gång kommer vi få veta, det kan jag lova. Vi måste bara stå ut under tiden !

Stay strong Directioner! <3
p.s vill inte gö reklam men kolla gärna in min blogg www.svenska1dlover.bloggplatsen.se det är en fan blogg och jag ska skriva ett inlägg om detta men kommentera gärna och rätta mig för jag vet inte så mkt om detta, jag älskar grabbarna och specielt Louis men jag vill inte lägga mig i deras privat liv.
Och juste! Så snygg blogg!! :D

Filippa

22 juni 2013 21:45

Shipper. Typ, om man tycker att några passar bra tillsammans eller så. Svårt att förklara. Typ, om jag tycker att Louis och Eleanor (t.ex.) passar ihop, så typ, shippar jag dem. (Ship) Eller hur man nu kan förklara.

Killarna hade nyligen en intervju, det ska ha ställts frågor om Larry och lite så, och som sagt - Jag vet inte om allt detta är sant.
Javisst kan det vara så att dem vill förvirra oss eller att dem bara bråkar eller så, inget är sagt än. Men vi får veta snart, antar jag.

Och som sagt. Det är deras liv, deras val. Vi borde inte lägga oss i.

 
Ingen bild

Anonym

22 juni 2013 22:29

Heej, Jag tror inte att eleanor och louis har gjort slut, och jag tror inte heller att Louis och Harry är tillsammans. Det behöver inte sant, Jag tror iallafal inte på att dom är ihop (Larry) Jag tror bara att dom är väldigt väldigt bra vänner! Och eleanor och louis... aa dom tror jag är tillsammans... Det tror jag iaf :) Kram xx

Filippa

22 juni 2013 22:34

Åh, vad jag älskar att folk kommenterar just detta inlägg. haha. :)

Men ja, jag håller med, men samtidigt så vore det otroligt gulligt och fint och.. kul om Larry var sant, så att säga. x

 
Sandra

Sandra

26 juni 2013 15:04

Hej, jag älskade verkligen ditt inlägg! Det är ganska svårt att hitta andra svenska Larry shippers som skriver öppet om det på sina bloggar och jag ville tipsa om min blogg där bloggar jag bla om Larry och du får gärna ta en titt på mina inlägg och dela med dig! <3 (Jag har en kategori som heter Larry Stylinson som du kan kolla igenom)
/Kram Sandra

http://skylight.bloggplatsen.se

Filippa

26 juni 2013 16:50

Hej. Tack! :3 Och det tycker nog egentlien jag med, så tack för att du kikade in och lämnade en kommentar, nu hittade jag dig. :#3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa - 16 oktober 2013 12:32

Filippaeklund.forme.se

Av Filippa - 15 oktober 2013 20:11

Känns som jag behöver en nystart, så jag byter till en annan sida. filippaceklund.forme.se Där kan ni nu hitta mig, har ni några frågor skicka ett mejl till; blubbbook@gmail.com Så hoppas jag att ni läser min nya blogg!!! ...

Av Filippa - 10 oktober 2013 14:07


Så, jag började lyssna på någon mix på 8tracks tidigare. En liten One Direction mix, med delar får xfactpr, video diaries och några låtar de har gjort, och det ända som kom upp i mitt huvud var, att en dag så kommer det ta slut. One Direction kommer ...

Av Filippa - 7 oktober 2013 20:59

Helloj Just nu sitter jag i soffan nyduschad och med en fin ansiktsmask på, känner mig såhär lagom vacker medan jag kollar på tv med familjen. Men ja, jag har inte haft tid att blogga under helgen, så tänkte berätta lite nu! I fredags så hade vi...

Av Filippa - 2 oktober 2013 19:03

Bloggaren ✖

 Hallå Hallå!

Mitt namn är Filippa. Jag är en halvgalen trettonåring som åker longboard, spelar gitarr och spenderar för mycket tid framför Tumblr.

Jag lyssnar alltid på musik, det är sällan du ser mig utan hörlurar i öronen. Jag lyssnar mucket på One Direction, THe Script, Bastille och Avicii.

 

Jag har en förkärlek till iste, prästkragar och Sherlock Holmes.

 

Twitter: FliiiC

Instagram: fliiic

blubbbook.tumblr.com

hipstuhrhaz.tumblr.com

Ställ era frågor nedanför ✖

111 besvarade frågor

Translate the blog.




Ovido - Quiz & Flashcards