Filippa △

Direktlänk till inlägg 2 juni 2013

Larviga skolaktiviteter?

Av Filippa - 2 juni 2013 14:22

När man kommer upp i typ, 6:an eller 7:an, så börjar skolans aktiviteter enligt mig bli ganska tråkiga eller lite barnsliga. Jag ger inte riktigt kritik mot min skola nu, men det är inte riktigt så att det blir mognare. Alla regler blir bara hårdare, man får betyg och allt sådant. Men, jag vet egentligen inte hur jag ska skriva nu. Heh.

Min skola har ialla fall en sak i årskurs 7, vi har under våren arbetat med ett tema, 'Hallsta Förr', som vi nu ska ta till liv. Dåligt uttryckt där, men ja. Vi ska typ ha ett rollspel på Skantzen. Det går åt tre dagar för att alla grupper ska hinna med detta, jag har imorgon eftermiddag. Och detta, är enligt mig, ganska tråkigt. Man ska låtsas att man lever här i Hallstahammar för ungefär 100 år sedan. Men ja, det ska väl bli spännande och se hur det kommer att gå. Haha.

Och nästa vecka är det dags för Hajk! Nej, jag vill egenligen inte. Vi ska övernatta i en kohage uppe vid Westerqvarn och sedan gå tillbaka till skolan igen. Detta kommer att ske mellan den 10/6 och 11/6. Så ja, detta ska väl bli spännande att spendera en natt i tält omringade utav ungefär 100 andra elever. Men ja. Haha. Jag klagar mycket.

 ~

Well, jag har inte skrivit ett riktigt inlägg sedan i fredags, så ja. Jag kan väl bara berätta att brandalarmet även gick i Fredags, två gånger.  -.-' Så det slutade med en hemsk huvudvärk. Den missade sovmorgen, jag hade behövt den med tanke på hur trött jag blev efter spanskan, som var andra lektionen. 

Men sedan i Fredags kväll kom mina kusiner hit, och igår hände egentligen inget speciellt. Har faktiskt hunnit en ny bikini, hunnit byta en del och sen köpt en till. Haha. 

Men ja, detta blev ju ändå ett ganska långt inlägg.  Hoppas ni är nöjda.


Och om det är någon som jag känner, eller som går på min skola, som läste detta inlägg,  så ja. Hahh.

 

 
 
Moa

Moa

2 juni 2013 15:10

Din blogg är jättebra! :)

http://www.moas.devote.se

Filippa

3 juni 2013 18:12

Tack tack! :3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa - 16 oktober 2013 12:32

Filippaeklund.forme.se

Av Filippa - 15 oktober 2013 20:11

Känns som jag behöver en nystart, så jag byter till en annan sida. filippaceklund.forme.se Där kan ni nu hitta mig, har ni några frågor skicka ett mejl till; blubbbook@gmail.com Så hoppas jag att ni läser min nya blogg!!! ...

Av Filippa - 10 oktober 2013 14:07


Så, jag började lyssna på någon mix på 8tracks tidigare. En liten One Direction mix, med delar får xfactpr, video diaries och några låtar de har gjort, och det ända som kom upp i mitt huvud var, att en dag så kommer det ta slut. One Direction kommer ...

Av Filippa - 7 oktober 2013 20:59

Helloj Just nu sitter jag i soffan nyduschad och med en fin ansiktsmask på, känner mig såhär lagom vacker medan jag kollar på tv med familjen. Men ja, jag har inte haft tid att blogga under helgen, så tänkte berätta lite nu! I fredags så hade vi...

Av Filippa - 2 oktober 2013 19:03

Bloggaren ✖

 Hallå Hallå!

Mitt namn är Filippa. Jag är en halvgalen trettonåring som åker longboard, spelar gitarr och spenderar för mycket tid framför Tumblr.

Jag lyssnar alltid på musik, det är sällan du ser mig utan hörlurar i öronen. Jag lyssnar mucket på One Direction, THe Script, Bastille och Avicii.

 

Jag har en förkärlek till iste, prästkragar och Sherlock Holmes.

 

Twitter: FliiiC

Instagram: fliiic

blubbbook.tumblr.com

hipstuhrhaz.tumblr.com

Ställ era frågor nedanför ✖

111 besvarade frågor

Translate the blog.




Ovido - Quiz & Flashcards