Filippa △

Direktlänk till inlägg 22 januari 2013

~These wings are made to fly..~

Av Filippa - 22 januari 2013 21:23

Hej sockerbönor. ♥

Nej, men jag vet inte. Hah. 

Sitter och tittar på tv, har ingen aning om vilket program men. Ja.

Har ett matteprov imorgon, alltid på onsdagar.. :( 

Kommer säker ha ett matteprov samma dag som 1D's konsert. Nej, Usch iså fall. 


Men ändå.. vet egentligen inte vad jag kan göra nu. Det känns bara konstigt,  hatar matte. 

Så satt jag och läste nya JULIA (tidningen) och ser det mest IRRITERANDE felet i tidningen.


Fakta om One Direction

Från: England/Irland

Medlemmar: Niall Horan, Liam Payne,

Harry Styles, Louis Tomlinson, 7.

Aktuella med: ....(läs själva)

 

MEN VART TOG ZAYN VÄGEN?

Han blev utbytt med en dum 7:a.

OMOGET, nejmen. Dem kollar väl igenom fel innan de skickar iväg för att publicera tidningen. Eller..?

 

Väldigt konstigt att läsa.. usch. Nej.

  

 
 
Michaela

Michaela

23 januari 2013 12:45

Jag vet det är helt sjukt... Sedan skrev de att Harry var 19 när han fortfarande är 18... Snacka om att inte ha koll!-_-'

http://www.mowie.bloggplatsen.se

Filippa

23 januari 2013 13:38

Nej, precis. De kommer säkert skriva att Haz är 20 i nästa nummer.. -.-'

 
Mathilda

Mathilda

23 januari 2013 14:19

Ellerhur, en gång när jag köpte Julia så stämmde inte artiklen som va i ett tidigare nummer. Det var en bild på matkrig och rubriken stog ju att det var MATKRIG o.s.v med artiklen handlande om stickat skägg o.o

http://mathildatomlinson.bloggplatsen.se

Filippa

23 januari 2013 17:18

hah, weird. -.-'

 
Sofia

Sofia

23 januari 2013 18:44

Såg också det, sen så stod det att taylor och harry aldrig varit tsm, även fast det finns en film på när de kyssar varandra och + att de har gjort slut nu....

http://sofiiias.blogg.se

Filippa

23 januari 2013 19:52

Aa, idiótisk tidning egentligen.

 
Ingen bild

Emilia

24 januari 2013 18:50

Juliaredaktionen måste bli bättre på att rätta stav och bildfel... De har gjort mer och mer fel för varje nummer som kommer ut. Man blir så besviken. >:C

Filippa

25 januari 2013 10:46

Ja, det är massa stavfel och andra saker. irriterande.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa - 16 oktober 2013 12:32

Filippaeklund.forme.se

Av Filippa - 15 oktober 2013 20:11

Känns som jag behöver en nystart, så jag byter till en annan sida. filippaceklund.forme.se Där kan ni nu hitta mig, har ni några frågor skicka ett mejl till; blubbbook@gmail.com Så hoppas jag att ni läser min nya blogg!!! ...

Av Filippa - 10 oktober 2013 14:07


Så, jag började lyssna på någon mix på 8tracks tidigare. En liten One Direction mix, med delar får xfactpr, video diaries och några låtar de har gjort, och det ända som kom upp i mitt huvud var, att en dag så kommer det ta slut. One Direction kommer ...

Av Filippa - 7 oktober 2013 20:59

Helloj Just nu sitter jag i soffan nyduschad och med en fin ansiktsmask på, känner mig såhär lagom vacker medan jag kollar på tv med familjen. Men ja, jag har inte haft tid att blogga under helgen, så tänkte berätta lite nu! I fredags så hade vi...

Av Filippa - 2 oktober 2013 19:03

Bloggaren ✖

 Hallå Hallå!

Mitt namn är Filippa. Jag är en halvgalen trettonåring som åker longboard, spelar gitarr och spenderar för mycket tid framför Tumblr.

Jag lyssnar alltid på musik, det är sällan du ser mig utan hörlurar i öronen. Jag lyssnar mucket på One Direction, THe Script, Bastille och Avicii.

 

Jag har en förkärlek till iste, prästkragar och Sherlock Holmes.

 

Twitter: FliiiC

Instagram: fliiic

blubbbook.tumblr.com

hipstuhrhaz.tumblr.com

Ställ era frågor nedanför ✖

111 besvarade frågor

Tidigare år

Translate the blog.




Ovido - Quiz & Flashcards